Gönderen: yeguner | Aralık 23, 2006

KORKARAK YAŞIYORSAN

Öyle bir hayat yaşadım ki;
Cenneti de gördüm cehennemi de

Öyle bir aşk yaşadım ki,
Tutkuyu da gördüm, pes etmeyi de.

Bazıları seyrederken hayatı en önden
Kendime bir sahne buldum oynadım.

Öyle bir rol vermişler ki;
Okudum, okudum anlamadım.

Öyle bir hayat yaşadım ki;
Son yolculukları erken tanıdım

Öyle çok değerliymiş ki zaman
Hep acele etmem bundan anladım.

Kendi kendime konuştum bazen evimde
Hem kızdım, hem güldüm halime.

Sonra dedim ki,
Söz ver kendine!

Denizleri seviyorsan,
Dalgaları da seveceksin.

Sevilmek istiyorsan,
Önce sevmeyi bileceksin.

Uçmayı seviyorsan,
düşmeyi de bileceksin

Korkarak yaşıyorsan,
Yalnızca; hayatı seyredersin…

Şebnem Ferah


Yanıt

  1. Mükemmel bir şiir, insan bu kadar kendini bulur ancak,bu kadar sığ anlatıılır,bu kadar dokunaklı ,tebrik ederim.

  2. Benimde çok sevdiğim bi şarkı;o kadar çok sevdim ki bu şarkıyı adını dayanamadım bloğuma slogan yaptım neyse herşey gönlünce olsun bu arada bloğun çok hoş:)))

  3. o şiir şebnem ferah değil Nietzsche’ye ait arkadaşlar şebnem ferah yalnızca şarkıya çevirmiş

  4. heh ben diyecektim, aytac demiş bile:)

  5. slmlar çok güzel çok süper bir şiir
    bu şiirlerin devamını bekliyorum

  6. insan eer ki kendiyle yüzleşmekten kaçmıyorsa kesinlikle dinlemeli bu şarkıyı bir bütün olarak sindirmeli…we turgut özakman ın da dedeiği gbi ”korkma insancık korkma”….

  7. tekrarlar dışında güzel.son cümle gerçekten çarpıcı.çünki hayatı bir yaşayanlar var birde seyredenler.tabiki hayat yaşayanlarla daha güzel.

  8. ne denebilirki çok içten ve çok güzel aklına sağlık…

  9. gerçekten harika bi şiir galiba ben hayatı izlemeyi tercih edicem

  10. müthiş bişey acı ama gerçeklerle yüzleşmek acıları yaşamayı hafifletir.yüreğine sağlık…

  11. vallla super bisi

  12. bu nietzsche nin şiiridir bence ona teşşekkür edelim…

  13. bu sıır sebnem ferahın degıl kı bu sıır NİETZSCHE ye aıt

  14. yazıktır ya, halen Şebnem Ferah’a hırsız muamelesi yapılıyor, bu sözler tamamen Şebnem Ferah’a aittir, bu da ispatlanmıştır, şimdi diyeceksiniz ki nietzsche’nin Türkçe kitaplarında var diye, akıllının biri mail yoluyla bu sözleri yolluyor nietzsche imzalı, bu mail öyle yayılıyor ki gerçekten nietzsche’nin zannedilip kitaplara ekleniyor, yayın evi aranmış sorulmuş ve bu sözlerin Şebnem Ferah’a ait olduğu söylenmiş ve özür dilenmiştir, kitaplara ise 2001 den sonra yani Şebnem albümü çıkardıktan sonra eklenmiştir, Şeboya halen haksızlık edilmektedir


Yorum bırakın

Kategoriler