Gönderen: yeguner | Aralık 23, 2006

YAŞAMAK, SEVMEK ve ÖĞRENMEK

Aşıklar sadece daha iyiyi umut etmeyi değil,
onu yapmak için çaba göstermeyi de öğrenirler.
Aşkı sıradan şeylerin tutsağı yapmak, onun tutkusunu almak
ve onu sonsuza kadar yitirmek demektir.

Gerçek sevgi, kimin daha kârlı çıkacağını düşünmeden
bir insana vermeyi düşünmektir.

Engellere üzerinden aşılacak fırsatlar olarak bakarsak
sadece çözüm bulmakla kalmayız,
kendimizin genel sorun çözme yeteneklerimizi de artırırız.

Sevgi yetişmek için en verimli toprağı sunar bize.
Sevgi, eski yaraları açmak değildir, onları kapatmaktır.
Ayağa kalkıp yaşamaya devam etmek demektir.

Kalp; tutkularımızın yaşadığı yerdir.
Çok narindir, kolayca kırılır ama inanılmaz derecede esnektir.
Kalbi aldatmaya çalışmanın anlamı yoktur.
Onun yaşaması bizim dürüstlüğümüze bağlıdır.

Yaşam; sevgiyle de korkuyla da yürütülse her zaman
bir serüvendir. Korku; yaşamın sınırlandırılmasıdır, hayırdır.
Sevgi; yaşamın özgürlüğe kavuşturulmasıdır. “Evet” deyin.

Derdin ne kadar oturmuş, görünüşün ne kadar umutsuz,
yanlışın ne kadar büyük olduğu hiç fark etmez.
Sevgiyi yeteri derecede anlamak hepsini yok edecektir.

Olgun insan, pek çok yol, pek çok çözüm ve
pek çok sonuç olduğunu bilir. Sevgi kusursuzlukta ısrar etmez.
Ama kim olduğumuz ve nasıl davrandığımız arasındaki
önemli ilişkiyi fark etmemizi gerektirir.

Ne kadar akıllı ya da duyarlı olursa olsun
herkesin yanlışlık yaptığını ve herhalde de yapmaya
devam edeceğini görüp bilmek rahatlatıcı bir şeydir.
O yüzden; neden kusurlarımızı kabul edip,
insan soyuna katılmıyor ve rahatınıza bakmıyorsunuz?

Kendilerine inananlar ve yaşadıkları an’a güvenenler
yaşamı en keyifli bulanlardır. Bunlar, geçmişin pişmanlıklar değil,
anıları depolayacak bir yer olduğunu, geleceğin korku değil,
umutla dolu olması gerektiğini öğrenmişlerdir.
Ve bizim sadece günümüze ihtiyacımız vardır.

Sevmekle geçen bir yaşam; asla sıkısı olmayacaktır.

“SENİ SEVİYORUM” demekten asla bıkmayın ve sakınmayın.

Sadece kalp için hasat zamanı yoktur.
Sevgi tohumu sonsuza dek yeniden ekilmelidir.
 

Leo Buscaglia

http://www.balca.net

Responses

  1. seni seviyorummmmmmmmmmmmm

  2. aşk ve sevgi kirlendi leo’nun haberi yok! insan soyuna katılmak mı ? asla! insanlığımdan olmak istemiyorum!

  3. gidişinle bir tohum ektim bahceye o tohum filiz vererek bir koca ağaç oldu. sevgimde senin gidişinle bir dünya oldu o dünya benim yaşayabilecegim bir tek yerdi ama bunlardan senin haberin yoktu. sevdiğimi ve sevildiğini aklına bile gelmiyordu.şimdi tüm savunmamasız halimle ve tüm çıplaklığıyla haykırıyorum gercegi
    SENİ ÇOK SEVİYORUM
    BİLSENDE BİLMESENDE…

  4. ne sen diyebiliyorum bu karanlık çıkmaz sokaklarımda ne de sensizlik diyebiliyorum.ümitler tükendi herşeyim bitsin artık bu sensizliğim acılara alıştı bu yürek geldin madem niye gittin anlamadım gözlerini…kan kaybı çok olsada bu savaşta galib ben çıkacağım seni seviyorum herşeysin

  5. SEVMEK
    ÖNÜNE GELENİ DEĞİL UĞRUNDA ÖLENİ SEV
    SANA BAKANI DEĞİL SANA TAPANI SEV
    YÜZÜNE GÜLENİ DEĞİL ARKANDAN AĞLAYANI SEV
    NASIL SEVERSEN SEV AMA BENİM GİBİ
    Ö L E S İ Y E S E V …

  6. bence sevmek anlatılamaz duygudur .anlatabilmek için yaşamak gerek o heycanı

  7. Eger beni bir gün sevdigim yanimda mutlu olmadigini düsünür de terk edip baska yarlere gitmek isterse, bütün yaratilmislar gibi ben de kahr olur üzülürüm ama demem ki gitme yanim da kal sensiz ben verem olur ölürüm.. Git eger gittigin yerler de mutlu olacaksan bir beyaz güvercin gibi ucup gitmesini hüzünlü gözlerle seyreder ve gittigin yerler de ben seni koruyamam ama dualarimla seni korumaya calisirim…. Cünki ben kendi mutlulugum icin degil onun mutlu olmasi icin onu sevdigimi bilirim….

  8. sevdiğim kişiye dikkat ett sen onu cok sevebilirsin onun uğruna öleilirisn ama o senin için tırnağını bile oynatmazsaaa ozamannn terkettttt

  9. yaaa sev yada aldatmadan terkett

  10. kendi adıma konuşursamm aşk taaa hayatta çok zor arkadaşlaerr birin seviyosan ve açılamıyosan bilkii onuuu daha cok seviyosun dermektirr bakıyoruz daaa sevenlerrr söledikten sonra ya 1 ay yada 2 ayy ilişkileri sürüoo sonra ne oluyooo yineeee üzülen sevn kişiiii oluyooo

  11. eğer seviyorsan bırakma sakın eğer birde o senin onu sevdiğini bilmiyorsa hic bırakma sonunda ölüm olsa bile.

  12. seviyorum lan sonunda ölüm bile olsa hayatımın sonuna kadar seveceğim son nefesimde bile onu sayıklayacağım cünki seviyorum hayatta tek varlığım ve tek sahibimsin.sensizliğin acısını yıllardır cekiyorum seni her görmemede derdime bir dert daha ekleniyoooooooooooooooo

  13. seviyorum be kardeş bana yaptğı onca şeyden sonra gine seviyorum gine sevicem beni bırakıp gittikten sonra hayallerim yıkıldı ama seviyorum ve sevicem ne olursa olsun ne zaman geri dönersen gine sevicem ulen

  14. http://www.LadyEskort.net İstanbulun En Kaliteli Eskort Ve Jigolo Sitesi. Kalite Seviye Güven İle Büyüyen Bir Site.
    Yasemin : 0531 236 8131
    Didem : 0535 843 16 12


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

