Gönderen: yeguner | Aralık 23, 2006

Diyebilseydim

Anladım diyemem ki ! Suçluyum.
Belki ben anlatamadım sana kendimi
Tutuştum, yandım da yokluğunda her gece
Yine gözyaşlarımla söndürdüm kalbimi.
Her gün her dakika seni özlerdim
Bitmezdi kederim senin yanında bile
Susardım, gözlerime baktığın zaman
Mermer bir heykelin çaresizliğiyle

Oysa neler düşünürdüm sen yokken
Sana kavuşunca neler söylemek isterdim
Dakikalar bir ışık hızıyla geçerdi
Ayrılık başlayınca ben biterdim.

En kötüsü beni koyup gitmendi
O, öyle bir yalnızlıktı anlatılmaz
Hep yarım kalmış heyecanlar hazlar içinde
Biterdi bir kış, geçerdi bir yaz.

Ve nice yıllar kovalardı birbirini
Gözlerimde gitgide büyürdü mesafeler
Bütün teselliler uzaklarda kalırdı
Bütün çiçekleriyle solardı bahçeler

Ne olurdu saadetlerin en büyüğü
İşte ellerimde al, diyebilseydim
Anlardın ve hiç gitmezdin, değil mi?
Bir gün duyduğum gibi kal diyebilseydim.
Ümit Yaşar Oğuzcan


Responses

  1. çok güzel bir aşk şiiri yazmışsınız yazdığınız için ve bu duyguları bizlerle paylaştığınız için size teşekkürlerimi sunarım. SAYGILARIMLA

  2. hııı

  3. aşk kapılıp gitmektir derinliklere ,haykırmaktır sebepsiz benliklere,ve aşk öyle bir yoksulluktur ki gittiğinde …sadece ben kalırım sürgün yerlerde…

    ümit yaşar oğuzcan’ın arayış şiirinide okumanızı tavsiye ederim….

  4. bu şiiir tam benlik bunu yazan çok güzel yazmış hakkaten. bana yaşadığım kötü günleri tatlı bir tebessümle hatırlattığın için teşekkür ederim ama bunların kimsenin başına gelmesini istemediğim için istediklerinizi zamanında yapmayı tavsiye ederim çünkü son pişmanlık asla fayda etmez

  5. Terkedenler sadece kendilerini aldatır Terkedilenler acılar içihnde kalır.Şiir SÜPER

  6. eh işte şöyle böyle

  7. şiir gerçektende güzel ama önemli olan şiirin ne duygularla yazıldıgı her şairin şiirini yazarken içindeki derin fırtınaları bilmek gerekir şairlik kolay bir meslek degil

  8. eh işte şöle böle diyenler kendileride açabiliyolarsa böyle bir site hatta böyle bir şiir yazsınlarda görelim heheheheheh

  9. yürekte yaşanana duyguların elbisesi…yüreğimin kıytı köşelerine sakladığım duygularımı ben kelimelre dökemesemde böylesine güzel bir ifadeyle anlatabilen büyük yüreklilere teşekkürler…güzel olmuş🙂

  10. Kahraman abimden sonra en sevdiim şair (:

  11. sizler bir haytın güzelisiniz.bundan başka ne olabilir aşk mı qüzelik mı yoksa zevk mı işte hayt budur..


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

