Gönderen: yeguner | Ocak 30, 2007

AŞK

Şimdi sen kalkıp gidiyorsun. Git.
Gözlerin durur mu onlarda gidiyorlar. Gitsinler
Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin
Oysa Allah bilir bugün iyi uyanmıştık
Sevgiyeydi ilk açılışı gözlerimizin sırf onaydı,
Bir kuş konmuş parmaklarıma uzun uzun oturmuştu
Bir sevişmek gelmiş bir daha gitmemişti
Yoktu dünlerde evvelsi günlerdeki yoksulluğumuz
Sanki hiç olmamıştı 

Oysa kalbim işte şuracıkta çarpıyordu 

Şurda senin gözlerindeki bakımsız mavi, güzel laflı İstanbullular
Şurda da etin çoğalıyordu dokundukça lafların dünyaların
Öyle düzeltici öyle yerine getiriciydi ki sevmek
Ki karaköy köprüsüne yağmur yağarken
Bırakasalar gökyüzü kendini ikiye bölecekti
Çünkü iki kişiydik 

Oysa bir bardak su yetiyordu saçlarını ıslatmaya
Bir dilim ekmeğin bir  iki zeytinin başınaydı doymamız
Seni bir kere öpsem ikinin hatrı kalıyordu
İki kere öpeyim desem üçün boynu bükük
Yüzünün bitip vücudunun başladığı yerde
Memelerin vardı memelerin kahramandı sonra
Sonrası iyilik güzellik. 
Cemal SÜREYYA

Responses

  1. ask bir dipsiz bir kuyudur icine aptalar düser beim sucum yok kanka arkamdan itiler:d:d:d

  2. aşk sonu olmayan bir yolculuğa çıkmaktır.o kadar güzel bi duygudur ki,tatmayan bilemez.bazı saçma yorumlar yapanlar gibi…

  3. derdimi bulutlara anlattım ağladı.
    derdimi güneşe anlattım patladı.
    derdimi gezegenlere anlattım sabır dedi.
    derdimi insanlara anlattım kanadı.
    derdimi sana anlattım birtek sen beni anladın
    sende
    yanlış
    ANLADIN…

  4. S3ENİ SEVİYORUM

  5. derdimi bulutlara anlattım ağladı.
    derdimi güneşe anlattım patladı.
    derdimi gezegenlere anlattım sabır dedi.
    derdimi insanlara anlattım kanadı.
    derdimi sana anlattım birtek sen beni anladın
    sende
    yanlış
    ANLADIN

  6. melike seni seviyorum

  7. yürek söz vermısse bızde sözden dönulmez kalp kalbe gönul vermısse bızde sevgi inkar edilmez.bizde gönul zedelenır ama sevgi asla inkar edilmez…!!!


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

